G2J CONSULTING

g2j-logo

Architecture

Oferta pracy - Project Manager

Forma zatrudnienia pełny etat

Project Manager

Zakres obowiązków:

  • Samodzielne zarządzanie projektami/inwestycjami budowlanymi
  • Administracja umowami o roboty budowlane łącznie z kontrolą procesów w nich zdefiniowanych i terminów kontraktowych
  • Sporządzanie raportów zarządzającego projektem
  • Udział w przygotowywaniu listy zagrożeń dla realizacji projektu wraz z bieżącą kontrolą i określeniem sposobu ich ograniczenia
  • Opracowywanie i bieżąca kontrola oraz aktualizacja harmonogramu przygotowania i realizacji projektu w oparciu o dane otrzymane od stron zaangażowanych w projekt
  • Organizacja i prowadzenie cyklicznych narad, spotkań dotyczących realizacji projektu
  • Udział w definiowaniu struktury zespołu potrzebnej do realizacji działań związanych z zarządzaniem projektem
  • Aktywna współpraca z zespołem G2J
  • Planowanie, organizacja i nadzór pracy zespołu G2J zaangażowanego w realizację projektu
  • Współpraca z wszelkimi osobami zaangażowanymi w realizację obsługiwanych przez G2J inwestycji, m.in. inwestor, projektanci, zespół kontroli kosztów, zespół inspektorów nadzoru itp.
  • Budowanie relacji z Klientami
  • Wspieranie Inwestora w osiągnięciu celu zamierzenia inwestycyjnego

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (z ukierunkowaniem na specjalności związane z budownictwem lądowym)
  • Minimum dwu / trzy-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku menadżerskim przy kierowaniu lub zarządzaniu realizacją projektów (Kierownik Projektu lub Asystent Kierownika Projektu itp.)
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu pozwalającym na komunikację biznesową będzie dodatkową zaletą
  • Wiedzę z zakresu procedur, przygotowania, organizacji i realizacji inwestycji
  • Znajomość i praktyczne zastosowanie zapisów umownych w budownictwie będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel i MS Project)
  • Dobra znajomość programów środowiska CAD
  • Znajomość platformy MS Teams/MS Sharepoint będzie dodatkową zaletą
  • Samodzielność, rzetelność, terminowość i dyspozycyjność
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne
  • prawo jazdy kat. B

Co możemy Ci zaoferować

Stabilne
zatrudnienie

w dynamicznie rozwijającej się firmie doradczej

Interesującą
pracę

przy ciekawych i prestiżowych projektach budowlanych

Dogodną
lokalizację biura

siedziba firmy
w Pilot Tower

Elastyczny
czas pracy

podzielony pomiędzy budowę, biuro oraz pracę zdalną

Atrakcyjne
wynagrodzenie

uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności

Możliwość
rozwoju

i doskonalenia zawodowego w wielu kierunkach

Pracę w dobrej
atmosferze

pod nadzorem doświadczonej kadry kierowniczej

Zainteresowany? Wyślij nam swoje CV!

Po wysłaniu wiadomości otrzymasz jej kopie na swoją skrzynkę email. Więc nie musisz się zastanawiać, czy otrzymaliśmy Twoje CV. Jeśli Ty dostałeś je na podany adres email -my również je mamy.