Forma zatrudnienia pełny etat
Zakres obowiązków:
Samodzielne zarządzanie projektami budowlanymi.
Efektywna współpraca z działem Cost Management, Project Management, Inspektorami nadzoru.
Administracja umowami o roboty budowlane.
Sporządzanie raportów okresowych z prowadzonych projektów.
Skuteczne zarządzanie ryzykiem w projekcie.
Opracowywanie, bieżąca kontrola oraz aktualizacja harmonogramu przygotowania i realizacji projektów.
Organizacja i prowadzenie cyklicznych narad dotyczących realizacji projektu.
Identyfikacja i kontrola obszarów nieuwzględnionych w zakresie usług, a koniecznych do realizacji inwestycji.
Budowanie relacji z klientami i ich przedstawicielami na realizowanych projektach.
Aktywne wsparcie klienta i jego przedstawicieli w osiąganiu zamierzonych celów inwestycyjnych.
Nasze wymagania:
Budowanie relacji i zrozumienie potrzeb klienta oraz skuteczna komunikacja.
Sumienność, rzetelność: skrupulatne wykonywanie obowiązków, dbałość o jakość pracy oraz uczciwość w działaniu.
Samodzielność: analiza sytuacji, ocena dostępnych opcji oraz wyboru najlepszego działania bez potrzeby ciągłego wsparcia, umiejętność przewidywania konsekwencji działań i decyzji na projekt.
Przywództwo: inspirowanie, motywowanie i prowadzenie innych w kierunku wspólnych celów oraz skuteczne zarządzanie nimi.
Asertywność: wyrażanie własnych opinii, potrzeb i granic w sposób bezpośredni, jasny i szanujący zarówno siebie, jak i innych osób.
Komunikacja: umiejętność zwięzłego, precyzyjnego i jednoznacznego komunikowania się zarówno z zespołem wewnętrznym G2J Consulting jak i zespołami zewnętrznymi.
Wykształcenie wyższe techniczne (ukończenie kierunku budownictwo będzie dodatkową zaletą).
Minimum 10 lat doświadczenia na podobnym stanowisku przy kierowaniu / zarządzaniu realizacją projektów budowlanych (np. Kierownik Projektu).
Wiedza z zakresu procedur administracyjnych, przygotowania, organizacji i realizacji inwestycji.
Znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce zapisów umownych w budownictwie: zarówno umów na prace projektowe, jak i umów dotyczących realizacji robót przez generalnego wykonawcę (znajomość umów FIDIC będzie dodatkową zaletą).
Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel i MS Project). Dobra znajomość programów środowiska CAD.
w dynamicznie rozwijającej się firmie doradczej
przy ciekawych i prestiżowych projektach budowlanych
umowa B2B
lub umowa o pracę
podzielony pomiędzy budowę, biuro oraz pracę zdalną
uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności
i doskonalenia zawodowego w wielu kierunkach
pod nadzorem doświadczonej kadry kierowniczej
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą.
Przesłana aplikacja trafia do działu HR w G2J Consulting.